La douce France

25 april 2019 - Vienne-le-Château, Frankrijk

Ik ben intussen in Frankrijk, Vienne le Château. Zo’n 400 km van huis. De benen houden zich goed! Het weer is omgeslagen, veel wind en regen. Pas dinsdag wordt het weer droog. De zadelpijn wordt ernstiger en kan een serieuze showstopper worden. Het in je eentje fietsen is een uitdaging voor me.  Begin al hardop te praten. 😉
Herinneringen aan onze eerdere fietstocht door het open Noord-Franse landschap komen boven. En als ik een ezel zie, denk ik aan Wilma. Ze vond die beestjes zo leuk.
Morgen verder naar Chalon-en-Champagne. Inkopen doen.

1. Jose Ruis-Schoemans:
    25 april 2019
    Je bent een die hard Sjaak!
    Slecht weer, zadelpijn, alleen fietsen echt een uitdaging maarbje kan het! Ik denk aan je!
    Veel succes op je route naar Santiago.
  2. Kees en Cobie Verheij:
    25 april 2019
    Zet hem op Sjaak. Moedig van je om dit te ondernemen. Veel kracht voor de verdere fietstocht. Lieve groet.
  3. Ida klop:
    25 april 2019
    O die zadelpijn. Toch meer vet moeten kweken. Zit tegen, maar gaat vast goed komen. Ik leef met je mee
  4. Vic:
    25 april 2019
    Rouw weer.... Maar na regen komt..... Ik volg je op de kaart. Ik heb een paar keer een paralelle route gereden. O die vermakelijke Franse vlakten. De ervaring leert dat je na dag 5 beter gaat rijden. Hug. Leuke foto met helm.😉
  5. Chris en annie:
    26 april 2019
    hoi Sjaak.Nou petje af hoor wat je al presteerd.En die zadelpijn dat heb ik al na 25 km.Dus deze reis doe ik maar niet.Wens je heel veel succes toe,en jou kennende red jij dit.Kop op he!!!!!!! gr chris en Annie
  6. Jo:
    26 april 2019
    Sjaak,
    Al zeven dagen op de fiets: super knap!
    Ga zo door...